תהליך העבודה

שלב 1
איסוף מידע
  • מידע מהר הביטוח וחברות הביטוח ברמת תנאי פוליסה המשקפים את תנאי הפוליסה.
  • מידע בתחום הגמל והפנסיה מהמסלקה הפנסיונית.
  • מידע על כסף פנוי בבנק מהלקוח.
  • מידע על קופת חיסכון קלאסית מהלקוח.
  • הערה,
    קריטי איסוף מידע ברמת התא המשפחתי, לא ניתן לתת המלצה אובייקטיבית 100% ללא ראיית כלל התא המשפחתי.
שלב 2
ניתוח ואפיון צרכים
  • חקר התיק הקיים של התא המשפחתי.
  • תבנית תיק גמל קיים.
  • תבנית תיק פנסיה קיים.
  • תבנית תיק סיכונים \ ביטוח קיים.
שלב 3
הצגת תכנית עבודה
  • הצגת תכנית עבודה בפגישה פרונטלית / זום.
שלב 4
יישום ההמלצות
  • המלצות ואלטרנטיבות לקיים.
  • אפיון צרכים.
  • הגדרת מטרות לאחר פגישה והסקת מסקנות עם הלקוח.
  • תכנית מותאמת אישית ללקוח ובני המשפחה.
שלב 5
ליווי ובקרה
  • אנו תופרים את אסטרטגיית ההשקעות לצורכי הלקוח באופן פרטני, מתחזקים ובוחנים את תיק הנכסים באופן שוטף ע"י מערכת המתעדכנת ברמה חודשית מול כלל היצרנים בשוק הפנסיוני, בשקיפות מלאה, עם יכולת להעריך את הביצועים בכל עת. אנו מאמינים שהבסיס הטוב ביותר לניהול אסטרטגיית התיק הפנסיוני המשפחתי היא מעקב שוטף דיגיטלי ואנושי בתיק תוך
התאמות שלו בהתאם לשינוי בתא המשפחתי ובשוק הפנסיוני".
  • שליחת דוח מרכז גמל ופנסיה של כלל התא המשפחתי סוף כל שנה.